HTML

Margita 344,2 TSE

A Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület fő tevékenysége a természetjárás, valamint az ilyen jellegű rendezvények szervezése. Évente három gyalogos és három kerékpáros teljesítménytúrát rendezünk Gödöllő környékén. Szabadidőnk egy részét gyalogos és kerékpáros kirándulásokkal töltjük, melyekről a blog oldalain is szeretnénk beszámolni. Célunk, hogy kedvet ébresszünk rendezvényeinkhez, és megismerjük az azokon résztvevők véleményét.

Friss topikok

  • ZsunV4m8: Nagyon örülök ,hogy felkerült a cikk! Ez mégis csak az én érdemem!!!!:):):) (2011.05.03. 10:59) Tavaszi sárkányhajózás a Dunán!
  • Margita: @ZsunV4m8: Sanyi tudósításának szövegét hasonlítsd össze az általad írt anyaggal, és akkor megtudo... (2011.05.03. 09:15) Dobogós helyezések.
  • magocilla: Örülök, hogy veletek lehettem, jól éreztem magam. A fotókat feltöltöttem a netre, Zsoltnak elküldt... (2010.05.26. 18:38) Autóbuszos kirándulás Pannonhalmára
  • Anti mindenféle Dodó: Üdvözletem! Szerintem határozottan jobb lett a weblap. Pár észrevételem volna: bármelyik oldalon ... (2009.12.08. 14:04) www.margita344-2.hu

Linkblog

2009.11.25. 20:44 Margita

www.margita344-2.hu

A "Margita 344,2" Turisztikai és Sport Egyesület webcíme megváltozott. A Mai naptól a www.margita344-2.hu címen olvashatjátok legfrissebb híreinket, beszámolóinkat. Várjuk észrevételeiteket és javaslataitokat az új honlappal kapcsolatban.

1 komment

Címkék: web honlap margita


A bejegyzés trackback címe:

https://margita.blog.hu/api/trackback/id/tr11552516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anti mindenféle Dodó 2009.12.08. 14:04:31

Üdvözletem!

Szerintem határozottan jobb lett a weblap. Pár észrevételem volna: bármelyik oldalon vagyunk, jó lenne, ha a főcímre kattintva visszatérhetnénk a főoldalra. A galériában, jó lenne, ha az egyes túrák alá lenne, írva, hogy hol, mikor mi volt. (Pl.: 2007.02.13. Téli túra)

További sok sikert!
süti beállítások módosítása